Rejestr zmian
E-urząd / Sprawy - karta usług
Aktualizacja typu sprawy
2011-05-10 12:53:09
2011-05-10 12:53:09
Nazwa sprawy:
Wyrejestrowanie pojazdu [KT-14]
Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony wniosek o wyrejestrowanie pojazdu, dowód wniesienia opłat oraz odpowiednio
w przypadkach:
a. demontażu pojazdu ( kasacji )
• zaświadczenie przedsiębiorcy prowadzącego stację demontażu lub równoważny dokument wydany w innym państwie
• oryginał dowodu własności pojazdu, o ile nastąpiła zmiana własności pojazdu
• dowód rejestracyjny
• karta pojazdu, o ile była wydana
b. kradzieży pojazdu
• zaświadczenie Policji o zgłoszeniu faktu kradzieży bądź stosowne postanowienia dotyczące prowadzonego postępowania
• oryginał dowodu własności pojazdu, o ile nastąpiła zmiana własności pojazdu
• dowód rejestracyjny, o ile nie został utracony
• karta pojazdu, o ile była wydana
• oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną
c. wywozu pojazdu z kraju
• zaświadczenie o zarejestrowaniu pojazdu za granicą lub dokument potwierdzający zbycie pojazdu za granicę
• oświadczenie
• dowód rejestracyjny, o ile nie został przekazany nabywcy
• karta pojazdu, o ile była wydana i o ile nie została przekazana nabywcy
c. trwałej i zupełnej utraty posiadania pojazdu
• zaświadczenie o utracie posiadania pojazdu (np. w wyniku pożaru, klęski żywiołowej, itp.)
• dokument potwierdzający uiszczenie opłaty na rzecz gminy z tytułu ochrony środowiska,
• dowód rejestracyjny
• karta pojazdu, o ile była wydana
W chwili wniesienia podania należy złożyć dotychczasowe tablice rejestracyjne pojazdu, o ile nie nastąpiła ich utrata lub przekazanie.
Ponadto należy przedstawić:
· ważną polisę OC lub inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia
· dowód osobisty
· dokumenty potwierdzające reprezentowanie osoby prawnej lub podmiotu nieposiadającego osobowości prawnej, np.: wyciąg z KRS, pełnomocnictwa
Miejsce złożenia:
Wydział Komunikacji i Transportu
Oplaty:
10,00 zł – za wydanie decyzji,·
Termin i załatwianie:
30 dni
Podstawa prawna:
Art. 79 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r.
Nr 108, poz. 908 - tekst jednolity z późn. zm.)
Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
w Nowym Sączu.
Odwołania należy składać za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Informacje:
Po złożeniu podania, usługa realizowana jest niezwłocznie.
Pliki:
kt-1.pdf
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2008-06-26 | 09:34
data publikacji: 2008-06-26 | 09:34