Rejestr zmian

Menu podmiotowe / Starostwo / Wydziały / Wydział Administracyjny

Aktualizacja akapitu
2012-06-18 11:46:51
Bożena Dąbrowska
Treść:

Dyrektor Wydziału: Krzysztof HOJDA
Zastępca Dyrektora Wydziału: Bożena SZYMAŃSKA
Pracownicy Wydziału Administracyjnego


 

Kompetencje i zadania:

1.W zakresie spraw gospodarczych:

 

1)zabezpieczenie mienia Starostwa,
2)prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym oraz konserwacją wyposażenia Starostwa,
3)sprzątanie pomieszczeń Starostwa oraz wykonywanie prac konserwatorskich,
4)zabezpieczenie informacji wizualnej,
5)gospodarka lokalami biurowymi Starostwa, udostępnianie sali obrad i sali narad,
6)prowadzenie spraw w zakresie remontów i bieżącej konserwacji budynków Starostwa,
7)opracowywanie harmonogramów pracy portierów i rozliczanie ich realizacji,
8)prowadzenie gospodarki samochodowej Starostwa,
9)prowadzenie dokumentacji z przeglądów technicznych budynków Starostwa,
10)opracowanie i realizacja planów finansowych dotyczących spraw gospodarczych.

2.Wykonywanie obsługi kancelaryjnej Starostwa:

1)prowadzenie Kancelarii Administracyjnej Starostwa,
2)przyjmowanie i rejestracja poczty wpływającej do Starostwa w systemie elektronicznym,
3)obsługa frankownicy i wysyłanie codziennej poczty Starostwa,
4)rejestracja wpływu rachunków i faktur,
5)prowadzenie rejestru ofert przetargowych,
6)prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i nagłówkowych,
7)prowadzenie rejestru faksów,
8)prowadzenie ewidencji obwieszczeń i ogłoszeń urzędowych oraz obsługa tablicy ogłoszeń Powiatu,
9)obsługa poczty elektronicznej Starostwa,
10)przyjmowanie i podział codziennej prasy,
11)koordynowanie bezpośredniej obsługi w zakresie załatwiania spraw przez osoby niepełnosprawne,
12)obsługa filii Kancelarii Administracyjnej przy ul. Strzeleckiej 1,
13)dostarczanie poczty Starostwa przez kuriera na terenie Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowego Sącza.

3.W zakresie informatyzacji:

1)koordynacja działań z zakresu informatyzacji Starostwa oraz ochrony programów użytkowych,
2)opracowanie i realizacja planów finansowych dotyczących informatyzacji Starostwa,
3)prowadzenie inwestycji w zakresie infrastruktury informatycznej w Starostwie,
4)zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania infrastruktury informatycznej w Starostwie,
5)zabezpieczenie przestrzegania prawa autorskiego i ochrony danych osobowych, przy używaniu oprogramowania informatycznego w Starostwie,
6)organizacja szkoleń w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania informatycznego w Starostwie,
7)wdrażanie postępu technicznego w zakresie informatyzacji Starostwa,
8)opracowanie i realizacja wewnętrznej sieci telefonicznej w Starostwie,
9)prowadzenie ewidencji materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego w Starostwie,
10)prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego w Starostwie,
11)nadzór informatyczny nad stronami internetowymi,
12)prowadzenie ewidencji materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa.

4.W zakresie rozliczeń wydatków budżetu :

 

1)prowadzenie ewidencji korespondencji,
2)prowadzenie ewidencji ilościowej środków trwałych Starostwa oraz ewidencji szczegółowej środków trwałych, znajdujących się w dyspozycji Wydziału Administracyjnego,
3)ewidencjonowanie zmiany miejsca użytkowania środków trwałych w Starostwie,
4)oznakowanie środków trwałych w Starostwie,
5)sporządzanie faktur za wynajem sal, dzierżawę lokali, mienia powiatu i Starostwa,
6)prowadzenie ewidencji wydatków w rozdziale 75020 klasyfikacji budżetowej - w formie elektronicznej,
7)prowadzenie księgowości Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej pracowników Starostwa,
8)prowadzenie dokumentacji wniosków na wydatkowanie środków finansowych w rozdz. 75020 klasyfikacji budżetowej oraz ewidencji wszystkich wniosków Starostwa,
9)prowadzenie elektronicznej ewidencji wszystkich faktur,
10)planowanie i realizacja wydatków Starostwa. 
11)realizacja zadań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie drobnej wytwórczości przez zagraniczne osoby prawne i fizyczne.

5.W zakresie archiwum zakładowego:

1)przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej
od poszczególnych komórek organizacyjnych oraz współpraca w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji do przekazania archiwum zakładowemu,
2)przechowywanie i opracowywanie przyjętej dokumentacji, prowadzenie jej ewidencji oraz zabezpieczenie i profilaktyka, w zakresie konserwacji posiadanych i przyjmowanych akt,
3)udostępnienie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej do celów służbowych,
4)przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego,
5)inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
6)porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych oraz współpraca i utrzymanie stałych kontaktów z Archiwum Państwowym w Krakowie.

6.W zakresie organizacji i funkcjonowania Starostwa:

 

1)opracowanie projektu statutu Powiatu oraz projektu regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy,
2)inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy Starostwa,
3)wdrażanie instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
4)opracowywanie rocznych programów działania Starostwa,
5)koordynowanie planowania pracy Starostwa,

7.Inne sprawy wynikające z obowiązujących przepisów prawa, merytorycznie związanych z zadaniami wydziału.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2008-06-26 | 09:34