Koronawirus

Wydział Komunikacji: umów się telefonicznie – zostaniesz szybko obsłużony

Dzisiaj otworzyliśmy drugie okienko do obsługi klientów Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu. Dzięki temu klienci, którzy umówią się na wizytę telefonicznie, będą sprawnie obsługiwani.

 

Okienko znajduje się w budynku przy ul. Jagiellońskiej 33 – należy wejść drzwiami przeznaczonymi dla osób niepełnosprawnych, które znajdują się bliżej Plant.

 

Oczywiście nadal obowiązują obostrzenia, więc większość spraw należy załatwiać za pomocą poczty, platformy e-PUAP lub składając wypełnione dokumenty wraz z dokumentem potwierdzającym wpłatę, do specjalnych pojemników w budynku Starostwa przy ul. Jagiellońskiej 33.

 

Szczegółowe informacje:

 

Obsługa jest realizowania z zachowaniem wszelkich wymogów dotyczących bezpieczeństwa klientów oraz pracowników urzędu. Pozostały zakres pracy Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu określa Zarządzenie Starosty Nowosądeckiego z dnia 15 marca 2020 r. oraz komunikaty znajdujące się na stronach internetowych Starostwa: https://nowosadecki.pl/pl/zarzadzenie-stareosty-nowosadeckiego

 

 

 

Dyrektor  Jacek MALECZEK
Tel. 18 41-41-601
E-mail: jmaleczek@nowosadecki.pl

 

Zastępca  Dyrektora Wydziału Piotr CEBULA

 

Tel. 18 41-41-601
E-mail: pcebula@nowosadecki.pl

 

Informacje ogólne dotyczące działania Wydziału Komunikacji i Transportu będą dostępne pod numerem telefonu: 18 41-41-777.

 

Rejestracja pojazdów: 18 41-41-603, 18 41-41-605, 1841-41-606, 1841-41-633, 18 41-41-634,

 

Uprawnienia do kierowania pojazdami: 18 41-41-607, 1841-41-608,

 

Transport drogowy: 18 41-41-602

 

Przypominamy: obowiązują przepisy dotyczące rejestracji samochodów kupionych po 1 marca 2020 r. Do tej pory kierowcy mieli na to 30 dni. Teraz mają aż 180 dni czyli pół roku! Szczegóły: https://nowosadecki.pl/pl/praca-wydzialu-komunikacji-i-transportu-ii

 

  

wstecz
redaktor: Maria Olszowska
data publikacji: 2020-05-05
data ostatniej modyfikacji: 2020-09-15 | 12:52