Koronawirus

ARMiR: praca bez kontaktu osobistego z klientami

W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w Polsce oraz zaleceniami rządu i służb sanitarnych dotyczących rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2, aby skutecznie chronić zdrowie beneficjentów ARiMR i jej pracowników, wprowadziliśmy zmiany dotyczące przyjęć interesantów w jednostkach organizacyjnych ARiMR.

 

Ograniczona została możliwość osobistego załatwiania spraw w biurach powiatowych, oddziałach regionalnych oraz centrali ARiMR - jednostki te pracują bez kontaktu z interesantami.

 

Kontakt z ARiMR – wyłącznie telefoniczny lub pisemny (za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej), numery telefonów i adresy e-mail dostępne na stronie www.arimr.gov.pl oraz w widocznym miejscu przy wejściu do placówki Agencji.

 

We wszystkich jednostkach organizacyjnych ARiMR udostępnione zostały skrzynki kontaktowe (wrzutnie), w których możliwe jest pozostawienie dokumentów/wniosków /oświadczeń bez konieczności kontaktu z pracownikami Agencji.

 

WNIOSKI O DOPŁATY I ZGŁOSZENIA w sprawie ZWIERZĄT -  INTERNETEM

 

Większość spraw związanych z ubieganiem się o dopłaty i dotacje, a także z rejestracją zwierząt można załatwić przez internet.

 

Wniosek o płatności bezpośrednie i obszarowe z PROW 2014-2020 za pomocą aplikacji eWniosekPlus, a dane o zwierzętach za pomocą aplikacji Portal IRZplus.

 

eWniosek pomoże – w razie problemów z obsługą aplikacji - wysłać do doradcy rolniczego lub pracownika ARiMR - kontakt telefoniczny.

 

OŚWIADCZENIA POCZTĄ POLSKĄ, ELEKTRONICZNIE, OSTATECZNIE OSOBIŚCIE

 

Oświadczenie potwierdzające brak zmian w 2020 roku w odniesieniu do wniosku o przyznanie płatności złożonego w roku 2019 można wysłać:

 

- pocztą,

 

- przez ePUAP

 

- jako skan poprzez e-mail

 

- wrzucić do skrzynki kontaktowej przed placówką ARiMR.

 

Termin mija 15 kwietnia.

 

Rolnicy uprawnieni do złożenia oświadczenia mogą także zalogować się do aplikacji eWniosekPlus i złożyć wniosek przez internet.

 

KANAŁY KOMUNIKACJI

W związku z koniecznością wprowadzenia ograniczeń w kontaktach bezpośrednich uruchomione zostały dodatkowe kanały komunikacji z ARiMR. Pytania dotyczące funkcjonowania Agencji w związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemiologicznego, można kierować na adres mailowy ALERT@ARIMR.GOV.PL lub numer telefonu 22 595 06 99.
 

 

Informacje dotyczące działalności ARiMR dostępne są również za pośrednictwem dotychczasowych kanałów komunikacji, w szczególności:

 


Infolinia ARiMR: 800 38 00 84 lub 22 595 06 11

 


Formularz kontaktowy: https://www.arimr.gov.pl/zadaj-pytanie/

 


ePUAP[1] : https://epuap.gov.pl/wps/portal

 


eUsługi ARiMR: eWniosekPlus oraz PortalIRZplus

Numery telefonów i adresy mailowe pod linkiem:

 

https://www.arimr.gov.pl/o-arimr/oddzialy-regionalne/malopolski-or06/dane-teleadresowe.html

 

lub na FB

 

https://link.do/jS3O3

wstecz
redaktor: Maria Olszowska
data publikacji: 2020-03-20
data ostatniej modyfikacji: 2020-09-15 | 13:16