Koronawirus
Praca Zespołu do spraw Gospodarki Nieruchomościami
Od poniedziałku 25 maja 2020 r. można będzie załatwić osobiście sprawy w Zespole do spraw Gospodarki Nieruchomościami w punkcie przyjmowania stron budynek przy ul. Kościuszki 3 - parter, w tym z zakresu: użytkowania wieczystego, wyłączenie gruntów z produkcji rolnej, odszkodowań, wejścia w teren, wspólnot gruntowych oraz sprzedaży, dzierżaw i najmu nieruchomości Powiatu i Skarbu Państwa.
Warunkiem jest jednak wcześniejsze umówienie się telefonicznie na dany dzień i godzinę. Rezerwacji można dokonać pod numerami telefonów: 18 41-41-865, 18 41-41-870, 18 41-41-866.
W dalszym ciągu można składać dokumenty na dzienniku podawczym (urna) przy ul. Jagiellońskiej 33 lub dostarczać je drogą elektroniczną lub pocztą. Po zrealizowaniu danej sprawy pracownik urzędu telefonicznie ustala termin i godzinę odbioru dokumentów.
Obsługa będzie realizowania z zachowaniem wszelkich wymogów dotyczących bezpieczeństwa klientów oraz pracowników urzędu (maseczka, dezynfekcja rąk).
Kierownik Zespołu Alicja Lichoń
Tel. 18 41-41-857
E-mail: alichon@nowosadecki.pl
data publikacji: 2020-05-22
data ostatniej modyfikacji: 2020-09-15 | 12:42