Rejestr kancelaryjny - elektroniczna ewidencja obiegu dokumentów w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu

 

Komórka prowadząca:

Wydział Administracyjny,

Kancelaria Administracyjna

Podstawa prawna:

Art. 6 ust 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 1998 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu.

Opis:

Rejestr zawiera następujące informacje: temat i opis pisma, nadawca, syg. pisma, syg. sprawy, numer zewnetrzny, termin realizacji, przyjął, dziennik, liczbę i opis załączników, dekretował, priorytet, termin wykonania, do wiadomości, opis dekretacji, dołączone pliki, historia obiegu pisma.

Udostępnienie:

Na ogólnych warunkach dostępu do informacji publicznej. Osoby odpowiedzialne za udostępnienie informacji:

Beata Mikołajczyk, pokój: 316, tel. 018 41 41 816

Barbara Bocheńska, pokój: 110, tel. 018 41 41 610 

redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2008-06-25 | 15:08
data ostatniej modyfikacji: 2024-05-22 | 14:14