Sprawy - karta usług

Wydział: Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Grupa tematyczna: Powiatowy Rzecznik Konsumetów

Powiatowy Rzecznik Konsumentów [RK-1]

  • 1. Forma wykonania usługi

    Porada konsumencka w formie ustnej.

    Pomoc w sporze z przedsiębiorcą w formie pisemnej.

  • 2. Podstawa prawna wykonania usługi

    Ustawa z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331).

  • 3. Wymagane dokumenty

    1. Skarga konsumencka pisemna lub zgłoszona do protokołu.

    2. Kserokopia dowodu zawarcia umowy (umowa, faktura, paragon itp).

    3. Korespondencja z przedsiębiorcą (zgłoszenie reklamacyjne, odpowiedź na reklamację itp).

  • 4. Opłaty związane z wykonaniem usługi

    Bez opłat

  • 5. Maksymalny termin wykonania usługi

    W zależności od stopnia skomplikowania problemu.

  • 6. Tryb odwoławczy

    Brak

  • 7. Uwagi

    Właściwość miejscowa - mieszkańcy Powiatu Nowosądeckiego.

  • 8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu

    Powiatowy Rzecznik Konsumentów

  • 9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu

    Brak

  • 10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę

    Paweł Szeliga - Powiatowy Rzecznik Konsumentów, tel. 18 41-41-624, pokój: 124

Formularz do druku

wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2024-10-30 | 09:59