Porada konsumencka w formie ustnej.
Pomoc w sporze z przedsiębiorcą w formie pisemnej.
Porada konsumencka w formie ustnej.
Pomoc w sporze z przedsiębiorcą w formie pisemnej.
Ustawa z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331).
1. Skarga konsumencka pisemna lub zgłoszona do protokołu.
2. Kserokopia dowodu zawarcia umowy (umowa, faktura, paragon itp).
3. Korespondencja z przedsiębiorcą (zgłoszenie reklamacyjne, odpowiedź na reklamację itp).
Bez opłat
W zależności od stopnia skomplikowania problemu.
Brak
Właściwość miejscowa - mieszkańcy Powiatu Nowosądeckiego.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Brak
Paweł Szeliga - Powiatowy Rzecznik Konsumentów, tel. 18 41-41-624, pokój: 124