Sprawy - karta usług - BIP Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu

Sprawy - karta usług

Wydział: Wydział Budownictwa
Grupa tematyczna: Budownictwo

Pozwolenie na rozbiórkę obiektu budowlanego [BUD-4]

  • 1. Forma wykonania usługi

    Decyzja administracyjna

  • 2. Podstawa prawna wykonania usługi

    Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane
    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
    Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. - o opłacie skarbowej

  • 3. Wymagane dokumenty

    Wniosek,  do którego należy dołączyć :

    1. Zgodę właściciela obiektu;
    2. Szkic usytuowania obiektu budowlanego;
    3. Opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych;
    4. Opis sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia;
    5. Pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów, a także inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi; nie dotyczy to uzgodnienia i opinii uzyskiwanych w ramach oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko albo oceny oddziaływania przedsięwzięcia na obszar Natura 2000;
    6. W zależności od potrzeb, projekt rozbiórki obiektu;
    7. W przypadku działania przez pełnomocnika - upoważnienie do reprezentowania wnioskodawcy /oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem/;
    8. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
  • 4. Opłaty związane z wykonaniem usługi

    Wydanie decyzji - 36,00 zł

    W przypadku działania przez pełnomocnika 17 zł za użycie pełnomocnictwa.

  • 5. Maksymalny termin wykonania usługi

    Jeden miesiąc od daty złożenia wniosku, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej do dwóch miesięcy.

  • 6. Tryb odwoławczy

    Odwołanie wnosi się do organu II instancji (Wojewoda Małopolski) za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego

  • 7. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu

    Wydział Budownictwa
    Siedziba:
    ul. Strzelecka 1
    33-300 Nowy Sącz
    Godziny pracy: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

  • 8. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu

    Jacek Janusz

  • 9. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę

    1. Aneta Selwa  –  z-ca dyr wydz.  
    tel. 18 41 41 862,    pok. 302

    2. Borkowska Magdalena  -  inspektor    
    tel. 18 41 41 873,    pok. 302

    3. Korek Teresa  -  inspektor    
    tel. 18 41 41 852,    pok. 302

    4. Banach Sylwia -  referent dla Gminy Łabowa  i Gminy Rytro
    tel. 18 41 41 869,   pok. 303b

    5. Bomba Andrzej - podinspektor dla Gminy Łososina Dolna  
    tel. 18 41 41 889,   pok. 303b

    6. Cichowska Anna -  referent dla Gminy Kamionka Wielka  
    tel. 18 41 41 879,  pok. 303a

    7. Gołąb Barbara - inspektor  dla Gminy Podegrodzie
    tel. 18 41 41 853,  pok. 303a

    8. Hajduga Monika - podinspektor dla Miasta i Gminy Stary Sącz 
    tel. 18 41 41 881,  pok. 301

    9. Jarosz Aneta -  inspektor dla Miasta i Gminy Stary Sącz
    tel. 18 41 41 871,  pok. 301

    10. Kotecki Piotr – samodzielny referent dla Gminy Chełmiec
    tel. 18 41 41 885,   pok. 305

    11. Leśniak Tomasz - podinspektor dla Gminy Nawojowa
    tel. 18 41 41 863,   pok. 303a

    12. Łuczak Joanna - inspektor dla Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
    tel. 18 41 41 899,   pok. 303c

    13. Mrówka Magdalena - specjalista dla Gminy Gródek nad Dunajcem    
    tel. 18 41 41 886,   pok. 303c

    14. Nowak Maria - młodszy referent  dla Miasta i Gminy Piwniczna - Zdrój  i Miasta Grybów 
    tel. 18 41 41 882,  pok. 304

    15. Obiała Maria - inspektor dla Gminy Chełmiec
    tel. 18 41 41 884,   pok. 305

    16. Szkaradek Anna - podinspektor  dla Gminy Łącko
    tel. 18 41 41 882,   pok. 304

    17. Śmigowska Monika - referent dla Gminy Krynica - Zdrój
    tel. 18 41 41 880,   pok. 304

    18. Wiktor Małgorzata - inspektor  dla  Miasta i Gminy Stary Sącz
    tel. 18 41 41 851,   pok. 301

    19. Witowska Aneta - specjalista  dla Gminy Korzenna
    tel. 18 41 41 878,   pok. 303b

    20. Zygadło Tomasz -  młodszy referent dla Gminy Grybów
    tel. 18 41 41 877,   pok. 303c
     
     

Formularz do druku

wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2020-07-10 | 13:28