Decyzja administracyjna.
Sprawy - karta usług
Grupa tematyczna: Nieruchomości
Rekultywacja i zagospodarowanie gruntów [GB-N9]
-
1. Forma wykonania usługi
-
2. Podstawa prawna wykonania usługi
1. Ustawa z dnia 3 luty 1995r o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2024r. poz. 82 z późn. zm.).
2. Ustawa z dnia 14.06.1960r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024r., poz. 572 z późn. zm.).
-
3. Wymagane dokumenty
1. Wniosek zainteresowanego.
2. Prawomocna decyzja administracyjna dotycząca udzielonej koncesji.
3. Dokumentacja techniczna (projekt rekultywacji, inwentaryzacja techniczna obiektu, dokumentacja geologiczna i geodezyjna itp.).
-
4. Opłaty związane z wykonaniem usługi
Zwolnione od opłaty skarbowej.
W przypadku naruszenia przepisów ustawy – opłaty karne.
-
5. Maksymalny termin wykonania usługi
2 miesiące
-
6. Tryb odwoławczy
Odwołanie składa się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Nowym Sączu za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
-
7. Uwagi
Brak
-
8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu
Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami
Siedziba:
ul. Kościuszki 3
33-300 Nowy Sącz
II piętro
Telefon: 18 41-41-865
E-mail: powiat@nowosądecki.pl
Godziny pracy: poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek: 7:30 - 15:30
-
9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu
Sabina Bielecka
-
10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę
Mgr inż. Daniel Kulak - Inspektor, tel. 18 41-41-865, e-mail: dkulak@nowosadecki.pl, pokój: 305
Formularz do druku
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2024-12-09 | 09:35