Sprawy - karta usług

Wydział: Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami
Grupa tematyczna: Nieruchomości

Sprzedaż nieruchomości jej użytkownikowi wieczystemu [GB-N11]

  • 1. Forma wykonania usługi

    Akt notarialny – umowa sprzedaży

  • 2. Podstawa prawna wykonania usługi

    1. Ustawa z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r., poz.1145, z późn.zm.).

    2. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U z 2024 r., poz. 1061, z późn. zm.).

  • 3. Wymagane dokumenty

    - Wniosek zainteresowanego

    - Aktualny odpis z księgi wieczystej

  • 4. Opłaty związane z wykonaniem usługi

    1. Cena nieruchomości.

    2. Opłata notarialna ( ustala i pobiera notariusz przy akcie notarialnym).

    3. Opłata sądowa (ustala i pobiera notariusz przy akcie notarialnym).

  • 5. Maksymalny termin wykonania usługi

    6 miesięcy

  • 6. Tryb odwoławczy

    Nie przysługuje.

  • 7. Uwagi

    Brak

  • 8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu

    Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami

    Siedziba:

    ul.  Kościuszki 3 

    33-300 Nowy Sącz

    II piętro

    Telefon: 18 41-41-864

    E-mail: powiat@nowosądecki.pl

    Godziny pracy: poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek: 7:30 - 15:30

  • 9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu

    Sabina Bielecka 

  • 10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę

    mgr Monika Dziedzina  - Główny Specjalista , tel. 18 41-41-870, e-mail: mdziedzina@nowosadecki.pl, pokój: 306

Formularz do druku

wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2024-11-15 | 11:46