Sprawy - karta usług

Wydział: Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami
Grupa tematyczna: Nieruchomości

Wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej [GB-N13]

  • 1. Forma wykonania usługi

    Decyzja administracyjna lub zaświadczenie

  • 2. Podstawa prawna wykonania usługi

    1. Ustawa z dnia 3 luty 1995r o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2024r. poz. 82 z późn. zm.).

    2. Ustawa z dnia 14.06.1960r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024r., poz. 572 z późn. zm.).

  • 3. Wymagane dokumenty

    1. Wniosek zainteresowanego.

    2. Dokument potwierdzający prawo własności.

    3. Projekt zagospodarowania działki z bilansem terenu określającym wielkość powierzchni do wyłączenia z produkcji.

    4. Opinia o przeznaczeniu działki w mpzp. lub decyzja o warunkach zabudowy.

  • 4. Opłaty związane z wykonaniem usługi

    Zwolnione od opłaty skarbowej.

    W przypadku wydania decyzji z ustaleniem opłat z tytułu wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej – należności i opłaty roczne.

  • 5. Maksymalny termin wykonania usługi

    1 miesiąc

  • 6. Tryb odwoławczy

    Odwołanie składa się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Nowym Sączu za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

  • 7. Uwagi

    Brak

  • 8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu

    Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami

    Siedziba:

    ul.  Kościuszki 3

    33-300 Nowy Sącz

    II piętro

    Telefon: 18 41-41-865

    E-mail: powiat@nowosądecki.pl

    Godziny pracy: poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek: 7:30 - 15:30

  • 9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu

    Sabina Bielecka

  • 10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę

    Mgr inż. Daniel Kulak - Inspektor, tel. 18 41-41-865, e-mail: dkulak@nowosadecki.pl, pokój: 305

Formularz do druku

wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2024-11-15 | 11:46