Sprawy - karta usług

Wydział: Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami
Grupa tematyczna: Nieruchomości

Wydawanie zaświadczeń będących podstawą do wykreślania z działu III i IV ksiąg wieczystych obciążeń i ostrzeżeń ujawnionych na rzecz Skarbu Państwa [GB-N15].

  • 1. Forma wykonania usługi

    Zaświadczenie

  • 2. Podstawa prawna wykonania usługi

    1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 264, z późn. zm.).

    2. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121, z późn. zm.).

  • 3. Wymagane dokumenty

    1. Wniosek o wydanie zaświadczenia.

    2. Dokument potwierdzający zasadność wydania zaświadczenia o wykreśleniu obciążenia (np. dowód spłaty obciążenia).

  • 4. Opłaty związane z wykonaniem usługi

    1. Opłata skarbowa w wysokości 17 zł.

  • 5. Maksymalny termin wykonania usługi

    7 dni (termin ulega przedłużeniu, jeżeli organ musi przeprowadzić w koniecznym zakresie postępowanie wyjaśniające)

  • 6. Tryb odwoławczy

    W przypadku odmowy wydania zaświadczenia przez organ lub odmowy wydania zaświadczenia o treści żądanej przez wnioskodawcę organ wydaje postanowienie, na które służy wnioskodawcy zażalenie.

    Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia.

  • 7. Uwagi

    Brak

  • 8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu

    Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami

    Siedziba:

    ul.  Strzelecka 1

    33-300 Nowy Sącz

    II piętro

    Telefon: 18 41-41-856

    E-mail: powiat@nowosądecki.pl

    Godziny pracy: poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek: 7:30 - 15:30

  • 9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu

    Alicja Lichoń

  • 10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę

    mgr Sabina Bielecka – Inspektor, tel. 18 41-41-866, e-mail: sbielecka@nowosadecki.pl, pokój: 306

wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2024-12-09 | 09:35