Zaświadczenie
Sprawy - karta usług
Grupa tematyczna: Nieruchomości
Wydawanie zaświadczeń będących podstawą do wykreślania z działu III i IV ksiąg wieczystych obciążeń i ostrzeżeń ujawnionych na rzecz Skarbu Państwa [GB-N15].
-
1. Forma wykonania usługi
-
2. Podstawa prawna wykonania usługi
1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 264, z późn. zm.).
2. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121, z późn. zm.).
-
3. Wymagane dokumenty
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia.
2. Dokument potwierdzający zasadność wydania zaświadczenia o wykreśleniu obciążenia (np. dowód spłaty obciążenia).
-
4. Opłaty związane z wykonaniem usługi
1. Opłata skarbowa w wysokości 17 zł.
-
5. Maksymalny termin wykonania usługi
7 dni (termin ulega przedłużeniu, jeżeli organ musi przeprowadzić w koniecznym zakresie postępowanie wyjaśniające)
-
6. Tryb odwoławczy
W przypadku odmowy wydania zaświadczenia przez organ lub odmowy wydania zaświadczenia o treści żądanej przez wnioskodawcę organ wydaje postanowienie, na które służy wnioskodawcy zażalenie.
Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia.
-
7. Uwagi
Brak
-
8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu
Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami
Siedziba:
ul. Strzelecka 1
33-300 Nowy Sącz
II piętro
Telefon: 18 41-41-856
E-mail: powiat@nowosądecki.pl
Godziny pracy: poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek: 7:30 - 15:30
-
9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu
Alicja Lichoń
-
10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę
mgr Sabina Bielecka – Inspektor, tel. 18 41-41-866, e-mail: sbielecka@nowosadecki.pl, pokój: 306
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2024-09-30 | 10:50