Sprawy - karta usług

Wydział: Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami
Grupa tematyczna: Nieruchomości

Zwroty nieruchomości wywłaszczonych [GB-N18]

  • 1. Forma wykonania usługi

    Decyzja administracyjna

  • 2. Podstawa prawna wykonania usługi

    1. Ustawa z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145, z późn. zm.).

    2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572, z późn. zm.).

  • 3. Wymagane dokumenty

    1. Wniosek poprzedniego właściciela, współwłaścicieli lub spadkobierców.

    2. Dokumenty dotyczące przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa (mapy, decyzje wywłaszczeniowe, akty notarialne).

  • 4. Opłaty związane z wykonaniem usługi

    Zwolnione z opłaty skarbowej

  • 5. Maksymalny termin wykonania usługi

    2 miesiące (z wyłączeniem okresu na zebranie materiału dowodowego, którego termin wykonania nie zależy od tut. organu)

  • 6. Tryb odwoławczy

    Odwołanie wnosi się do Wojewody Małopolskiego za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

  • 7. Uwagi

    Brak

  • 8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu

    Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami

    Siedziba:

    ul.  Kościuszki 3

    33-300 Nowy Sącz

    II piętro

    Telefon: 18 41-41-855

    E-mail: powiat@nowosądecki.pl

    Godziny pracy: poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek: 7:30 - 15:30

  • 9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu

    Sabina Bielecka

  • 10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę

    1. mgr inż. Barbara Chochla - Inspektor,  tel. 18 41-41-855, e-mail: bchochla@nowosadecki.pl, pokój: 305

    2.mgr Magdalena Sołtys - Główny Specjalista,  tel. 18 41-41-855, e-mail: msoltys@nowosadecki.pl, pokój: 305

Formularz do druku

wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2024-12-09 | 09:35