Decyzja administracyjna
Sprawy - karta usług
Grupa tematyczna: Nieruchomości
Zwroty nieruchomości wywłaszczonych [GB-N18]
-
1. Forma wykonania usługi
-
2. Podstawa prawna wykonania usługi
1. Ustawa z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145, z późn. zm.).
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572, z późn. zm.).
-
3. Wymagane dokumenty
1. Wniosek poprzedniego właściciela, współwłaścicieli lub spadkobierców.
2. Dokumenty dotyczące przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa (mapy, decyzje wywłaszczeniowe, akty notarialne).
-
4. Opłaty związane z wykonaniem usługi
Zwolnione z opłaty skarbowej
-
5. Maksymalny termin wykonania usługi
2 miesiące (z wyłączeniem okresu na zebranie materiału dowodowego, którego termin wykonania nie zależy od tut. organu)
-
6. Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Wojewody Małopolskiego za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
-
7. Uwagi
Brak
-
8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu
Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami
Siedziba:
ul. Kościuszki 3
33-300 Nowy Sącz
II piętro
Telefon: 18 41-41-855
E-mail: powiat@nowosądecki.pl
Godziny pracy: poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek: 7:30 - 15:30
-
9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu
Sabina Bielecka
-
10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę
1. mgr inż. Barbara Chochla - Inspektor, tel. 18 41-41-855, e-mail: bchochla@nowosadecki.pl, pokój: 305
2.mgr Magdalena Sołtys - Główny Specjalista, tel. 18 41-41-855, e-mail: msoltys@nowosadecki.pl, pokój: 305
Formularz do druku
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2024-12-09 | 09:35