Sprawy - karta usług

Wydział: Wydział Geodezji
Grupa tematyczna: Geodezja

Wydawanie wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu z ewidencji gruntów i budynków [GEO-G5]

  • 1. Forma wykonania usługi

    Wypis z rejestru: gruntów, budynków, lokali.
    Wypis z rejestru gruntów oraz wyrys z mapy ewidencyjnej, wyrys z mapy ewidencyjnej.

  • 2. Podstawa prawna wykonania usługi

    1.  Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
    2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków
    3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
    4. Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie wzorów wniosków o udostępnienie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, licencji i Dokumentu Obliczenia Opłaty, a także sposobu wydawania licencji.
  • 3. Wymagane dokumenty

    1. Wniosek o wydanie wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu z ewidencji gruntów i budynków.
  • 4. Opłaty związane z wykonaniem usługi

    1.  Zamówione wypisy z operatu ewidencji gruntów i budynków udostępnia się za opłatą wynikającą z Dokumentu Obliczenia Opłaty;
    2.  Wysokość opłaty ustalana jest zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
    3. Wniesienie opłaty następuje przed udostępnieniem materiałów.

     

  • 5. Maksymalny termin wykonania usługi

    Niezwłocznie

  • 6. Tryb odwoławczy

    brak

  • 7. Uwagi

    1. Wypisy z rejestru gruntów zawierające dane osobowe wydaje się wyłącznie na wniosek właściciela (użytkownika wieczystego, nieruchomości, osoby, która wykaże interes prawny);
    2.  Wypisy z operatu ewidencji gruntów i budynków udostępnia się nieodpłatnie w przypadkach wskazanych w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz w przepisach szczególnych.
  • 8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu

    Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu
    Wydział Geodezji
    Siedziba:
    ul. Strzelecka 1
    33-300 Nowy Sącz
    Telefon: 018-4141800
    Fax: 018-4141888
    Godziny pracy: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30

  • 9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu

    Dariusz Kozera

  • 10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę

    1. Danuta Sojka - Zańko- Specjalista  tel.: 18 41-41-654, Pokój 204
    2. Magdalena Żak – Inspektor, tel.: 18 41-41-666, Pokój: 206
    3.  Łucja Stwiarska – Pomoc Administracyjna, tel.: 18 41-41-654, Pokój 204
    4. Katarzyna Frączek – Młodszy Referent, tel.: 18 41-41-666, Pokój: 206
    5.  Joanna Pajor – Referent, tel.: 18 41-41-762, Pokój: 202

Formularz do druku

wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2024-11-15 | 11:46