Wypis z rejestru: gruntów, budynków, lokali.
Wypis z rejestru gruntów oraz wyrys z mapy ewidencyjnej, wyrys z mapy ewidencyjnej.
Sprawy - karta usług
Wydział: Wydział Geodezji
Grupa tematyczna: Geodezja
Grupa tematyczna: Geodezja
Wydawanie wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu z ewidencji gruntów i budynków [GEO-G5]
-
1. Forma wykonania usługi
-
2. Podstawa prawna wykonania usługi
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie wzorów wniosków o udostępnienie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, licencji i Dokumentu Obliczenia Opłaty, a także sposobu wydawania licencji.
-
3. Wymagane dokumenty
- Wniosek o wydanie wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu z ewidencji gruntów i budynków.
-
4. Opłaty związane z wykonaniem usługi
- Zamówione wypisy z operatu ewidencji gruntów i budynków udostępnia się za opłatą wynikającą z Dokumentu Obliczenia Opłaty;
- Wysokość opłaty ustalana jest zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
- Wniesienie opłaty następuje przed udostępnieniem materiałów.
-
5. Maksymalny termin wykonania usługi
Niezwłocznie
-
6. Tryb odwoławczy
brak
-
7. Uwagi
- Wypisy z rejestru gruntów zawierające dane osobowe wydaje się wyłącznie na wniosek właściciela (użytkownika wieczystego, nieruchomości, osoby, która wykaże interes prawny);
- Wypisy z operatu ewidencji gruntów i budynków udostępnia się nieodpłatnie w przypadkach wskazanych w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz w przepisach szczególnych.
-
8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu
Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu
Wydział Geodezji
Siedziba:
ul. Strzelecka 1
33-300 Nowy Sącz
Telefon: 018-4141800
Fax: 018-4141888
Godziny pracy: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30 -
9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu
Damian Tokarczyk
-
10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę
- Danuta Sojka - Zańko- Specjalista tel.: 18 41-41-654, Pokój 204
- Magdalena Żak – Inspektor, tel.: 18 41-41-666, Pokój: 206
- Łucja Stwiarska – Pomoc Administracyjna, tel.: 18 41-41-654, Pokój 204
- Katarzyna Frączek – Młodszy Referent, tel.: 18 41-41-666, Pokój: 206
- Joanna Pajor – Referent, tel.: 18 41-41-762, Pokój: 202
Formularz do druku
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2024-09-30 | 10:50
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2024-09-30 | 10:50