Sprawy - karta usług

Wydział: Wydział Budownictwa
Grupa tematyczna: Budownictwo

Przeniesienie praw i obowiązków wynikających z dokonanego zgłoszenia na rzecz innej osoby lub innego podmiotu [BUD-5b]

  • 1. Forma wykonania usługi

    Decyzja administracyjna
     

  • 2. 2. Podstawa prawna wykonania usługi

    Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane
    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
    Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. - o opłacie skarbowej
     

  • 3. 3. Wymagane dokumenty do wykonania usługi

    Wniosek inwestora, do którego należy dołączyć:

    1. Kopię zgłoszenia;
    2. Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane;  
    3. Zgodę osoby która dokonała zgłoszenia (zgoda nie jest wymagana, jeżeli własność nieruchomości   a  lub uprawnienia wynikające z użytkowania wieczystego dotyczącego nieruchomości, objęte decyzją z  o pozwoleniu na budowę po wydaniu tego pozwolenia przeszły z dotychczasowego inwestora na z  nowego inwestora wnioskującego o przeniesienie pozwolenia na  budowę);                                                        
    4. Dziennik budowy, jeżeli był wydany (do wglądu);      
    5. W przypadku działania przez pełnomocnika - upoważnienie do reprezentowania wnioskodawcy z  /oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem/;  
     6. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.

    UWAGA: Wniosek składa się w postaci papierowej albo w formie dokumentu elektronicznego. Formularze wniosków w formie dokumentu elektronicznego udostępnia GUNB pod adresem elektronicznym: https://e-budownictwo.gunb.gov.pl 
     

  • 4. 4. Opłaty związane z wykonaniem usługi

    Przeniesienie zgłoszenia budowy lub przebudowy przegród zewnętrznych oraz elementów konstrukcyjnych budynku mieszkalnego jednorodzinnego oraz budowy sieci infrastruktury technicznej   – 90 zł;

    UWAGA: Nie podlega opłacie skarbowej wydanie decyzji dot. budynku mieszkalnego nie posiadającego lokalu usługowego.
    W przypadku działania przez pełnomocnika 17 zł za użycie pełnomocnictwa.

  • 5. 5. Maksymalny termin wykonania usługi

    Jeden miesiąc od daty złożenia wniosku.
     

  • 6. 6.Tryb odwoławczy

    Odwołanie wnosi się do organu II instancji (Wojewoda Małopolski) za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego.

  • 7. 8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu – odpowiedzialnej za realizację sprawy

    Wydział Budownictwa
    Siedziba:
    ul. Strzelecka 1
    33-300 Nowy Sącz
    Godziny pracy: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30
     

  • 8. 9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu

    Jacek Janusz

  • 9. 10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę

    1. Aneta Selwa – z-ca dyr wydz. 
        tel. 18 41 41 862,   pok. 302

    2. Borkowska Magdalena - inspektor 
        tel. 18 41 41 873,   pok. 302

    3. Korek Teresa - inspektor 
         tel. 18 41 41 852,   pok. 302

    4. Augustyniak Krystyna –  samodzielny referent dla  Gminy Chełmiec, Gminy Rytro  oraz Miasta Grybów
         tel. 18 41 41 884,   pok. 305
          
    5. Hajduga Monika -  podinspektor dla Miasta i Gminy Stary Sącz, Gminy Krynica-Zdrój, Gmina Podegrodzie                        a   tel. 18 41 41 881,   pok. 301

    6. Kopoczyńska Magdalena – młodszy referent dla Gminy Łososina Dolna, Gminy Korzenna, Gminy Łącko                      w  tel. 18 41 41 861,   pok. 301

    7. Koszyk Katarzyna- młodszy referent dla Gminy Kamionka Wielka, Gminy Nawojowa,  Gminy Łabowa oraz    z  Miasta i Gminy Piwniczna – Zdrój 
     tel. 18 41 41 883,    pok. 303c

    8. Smajdor Mateusz – młodszy referent dla Gminy Grybów, Gminy Gródek nad Dunajcem oraz z Miasta i Gminy Muszyna

    tel. 18 41 41 880, pok. 304

     

Formularz do druku

wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2021-11-10 | 12:13