Decyzja administracyjna.
Sprawy - karta usług
Grupa tematyczna: Rejestracja Pojazdów
Rejestracja pojazdu uprzednio zarejestrowanego na terenie kraju [KT-3][KT-2]
-
1. Forma wykonania usługi
-
2. Podstawa prawna wykonania usługi
Art. 73 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzenia wykonawcze.
-
3. Wymagane dokumenty:
- wypełniony wniosek o rejestrację pojazdu,
- oryginał dowodu własności pojazdu. Jeśli dane odnoszące się do właściciela pojazdu zawarte w dowodzie własności są niezgodne z danymi zawartymi w dowodzie rejestracyjnym, dołacza się w orginale dokument (dokumenty) potwierdzające fakt przeniesienia prawa własności pojazdu. W przypadku gdy zbywającym pojazd jest przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie obrotu pojazdami, jako dowód własności potwierdzający nabycie przez niego prawa własności dopuszcza się uwierzytelnioną notarialnie kopię tego dowodu,
- dowód rejestracyjny,
- zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu, w przypadku braku aktualnych badań w dowodzie rejestracyjnym,
- karta pojazdu lub w przypadku utraty karty pojazdu zaświadczenie za utraconą kartę pojazdu wydane przez organ ostatniej rejestracji pojazdu /jeśli była wydana/,
- dowód wniesienia opłat
- tablice rejestracyjne pojazdu,
- tablice rejestracyjne pojazdu,
- ważną polisę OC lub inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia,
- dowód osobisty,
- dokumenty potwierdzające reprezentowanie osoby prawnej lub podmiotu nieposiadającego osobowości prawnej, np.: wyciąg z KRS, pełnomocnictwa.
-
4. Opłaty związane z wykonaniem usługi:
- 54,00 zł - dowód rejestracyjny,
- 13,50 zł - pozwolenie czasowe,
- 12,50 zł - komplet nalepek legalizacyjnych,
- 18,50 zł - nalepka kontrolna,
- 75,00 zł - karta pojazdu,
- 80,00 z - tablice rejestracyjne na samochód - 2 szt.,
- 40,00 zł - tablice rejestracyjne na przyczepę - 1 szt.,
- 40,00 zł - tablice rejestracyjne na motocykl, ciągnik rolniczy - 1 szt.,
- 30,00 zł - tablice rejestracyjne na motorower - 1 szt.,
- 1000,00 zł - tablice indywidualne - 2 szt.,
- 0,50 zł - opłata ewidencyjna za wydanie dowodu rejestracyjnego,
- 0,50 zł - opłata ewidencyjna za wydanie zalegalizowanych tablic rejestracyjnych,
- 0,50 zł - opłata ewidencyjna za wydanie pozwolenia czasowego,
- 0,50 zł - opłata ewidencyjna za wydanie nalepki kontrolnej,
- 0,50 zł - opłata ewidencyjna za wydanie karty pojazdu.
- 17,00 zł – Dodatkowa opłata w przypadku działania przez pełnomocnika lub osobę upoważnioną.
-
5. Maksymalny termin wykonania usługi
30 dni
-
6. Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Nowym Sączu.
Odwołania należy składać za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
-
7. Uwagi
W dniu złożenia podania, dokonana zostaje czasowa rejestracja pojazdu i wydawane są pozwolenie czasowe oraz zalegalizowane tablice rejestracyjne i nalepka kontrolna.
Do miesiąca czasu PWPW S.A. w Warszawie wyprodukuje dowód rejestracyjny i dostarczy dokument do urzędu. Etap realizacji można sprawdzić na stronie urzędu lub w serwisie www.pwpw.pl.
Przy odbiorze dowodu rejestracyjnego należy:
- zwrócić pozwolenie czasowe,
- okazać ważną polisę OC lub inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia,
- okazać dowód osobisty.
-
8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu
Wydział Komunikacji i Transportu
-
9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu
Jacek MALECZEK - Dyrektor
Piotr CEBULA – Z-ca Dyrektora -
10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę
- Artur Andruszewski – Podinspektor
- Małgorzata Berdychowska – Inspektor
- Agnieszka Fiut – Podinspektor
- Magdalena Gargula - Referent
- Paulina Gniewek - Basiaga - Młodszy Referent
- Halina Gucwa – Inspektor
- Agnieszka Jasińska - Samodzielny Referent
- Monika Kipczak - Referent
- Sylwia Kubisz - Referent
- Dominika Maresz – Samodzielny Referent
- Karolina Motyka - Referent
- Renata Najduch - Referent
- Cecylia Potoniec – Podinspektor
- Beata Rakowska - Specjalista
- Barbara Rdzawska - Inspektor
- Jadwiga Rój – Inspektor
- Barbara Soboń – Podinspektor
- Przemysław Stelmach – Inspektor
- Katarzyna Szymańska – Młodszy Referent
Formularz do druku
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2023-01-27 | 09:22