Sprawy - karta usług

Wydział: Komunikacja i Transport
Grupa tematyczna: Rejestracja Pojazdów

Rejestracja pojazdu zabytkowego [KT-5]

  • 1. Forma wykonania usługi

    Decyzja administracyjna.

  • 2. Podstawa prawna wykonania usługi

    Art. 73 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzenia wykonawcze.

  • 3. Wymagane dokumenty:

    • wypełniony wniosek o rejestrację pojazdu,
    • oryginał dowodu własności pojazdu jeśli wnioskodawca nie figuruje w dowodzie rejestracyjnym,
    • dowód rejestracyjny lub oświadczenie pod odpowiedzialnością karną właściciela pojazdu, że nie posiada dowodu rejestracyjnego,
    • decyzja w sprawie wpisania pojazdu do rejestru zabytków lub dokument potwierdzający ujęcie pojazdu w wojewódzkiej ewidencji zabytków lub dokument potwierdzający wpisanie pojazdu do inwentarza muzealiów
    • zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu zabytkowego oraz protokół z oceny jego stanu technicznego /orginał/,
    • karta pojazdu lub w przypadku utraty karty pojazdu zaświadczenie za utraconą kartę pojazdu wydane przez organ ostatniej rejestracji pojazdu /jeśli była wydana/,

    • dowód wniesienia opłat,

    •  

      tablice rejestracyjne pojazdu,

    • dowód osobisty,

    • dokumenty potwierdzające reprezentowanie osoby prawnej lub podmiotu nieposiadającego osobowości prawnej, np.: wyciąg z KRS, pełnomocnictwa.

       

       

       

     

  • 4. Opłaty związane z wykonaniem usługi:

    •  54,00 zł - dowód rejestracyjny,
    • 13,50 zł - pozwolenie czasowe,
    • 12,50 zł - komplet nalepek legalizacyjnych,
    • 18,50 zł - nalepka kontrolna,
    • 100,00 z - tablice rejestracyjne na samochód - 2 szt.,
    • 50,00 zł - tablice rejestracyjne na przyczepę - 1 szt.,
    • 50,00 zł - tablice rejestracyjne na motocykl, ciągnik rolniczy - 1 szt.,
    • 30,00 zł - tablice rejestracyjne na motorower - 1 szt.,
    • 0,50 zł - opłata ewidencyjna za wydanie dowodu rejestracyjnego,
    • 0,50 zł - opłata ewidencyjna za wydanie zalegalizowanych tablic rejestracyjnych,
    • 0,50 zł - opłata ewidencyjna za wydanie pozwolenia czasowego,
    • 0,50 zł - opłata ewidencyjna za wydanie nalepki kontrolnej,
    • 17,00 zł – Dodatkowa opłata w przypadku działania przez pełnomocnika lub osobę upoważnioną.
  • 5. Maksymalny termin wykonania usługi

    30 dni

  • 6. Tryb odwoławczy

    Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Nowym Sączu.

    Odwołania należy składać za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

  • 7. Uwagi

    W dniu złożenia podania, dokonana zostaje czasowa rejestracja pojazdu i wydawane są pozwolenie czasowe oraz zalegalizowane tablice rejestracyjne i nalepka kontrolna.  

    Do miesiąca czasu PWPW S.A. w Warszawie wyprodukuje dowód rejestracyjny i dostarczy dokument do urzędu. Etap realizacji można sprawdzić na stronie urzędu lub w serwisie www.pwpw.pl.  

    Przy odbiorze dowodu rejestracyjnego należy:

    - zwrócić pozwolenie czasowe,

    - okazać ważną polisę OC lub inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia,

    - okazać dowód osobisty.

  • 8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu

    Wydział Komunikacji i Transportu

  • 9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu

    Jacek MALECZEK - Dyrektor
    Piotr CEBULA – Z-ca Dyrektora

     

  • 10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę

    1. ​Artur Andruszewski – Podinspektor
    2. Małgorzata Berdychowska – Inspektor
    3. Agnieszka Fiut – Podinspektor
    4. Magdalena Gargula - Referent
    5. Paulina Gniewek - Basiaga - Młodszy Referent
    6. Halina Gucwa – Inspektor
    7. Agnieszka Jasińska - Samodzielny Referent 
    8. Monika Kipczak - Referent
    9. Sylwia Kubisz - Referent
    10. Dominika Maresz  – Samodzielny Referent
    11. Karolina Motyka - Referent 
    12. Renata Najduch - Referent
    13. Cecylia Potoniec – Podinspektor
    14. Beata Rakowska -  Specjalista
    15. Barbara Rdzawska - Inspektor
    16. Jadwiga Rój – Inspektor
    17. Barbara Soboń – Podinspektor
    18. Przemysław Stelmach – Inspektor
    19. Katarzyna Szymańska – Młodszy Referent

Formularz do druku

wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2022-09-23 | 13:19