Czynność administracyjna.
Sprawy - karta usług
Grupa tematyczna: Rejestracja Pojazdów
Dokonanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym pojazdu [KT-10]
-
1. Forma wykonania usługi
-
2. Podstawa prawna wykonania usługi
Art. 78a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 - tekst jednolity) oraz rozporządzenia wykonawcze.
-
3. Wymagane dokumenty:
- wypełniony wniosek o dokonanie wpisu adnotacji,
- dowód rejestracyjny pojazdu,
i odpowiednio w przypadkach:
- zastaw rejestrowy na pojeździe:
- - dla dokonania adnotacji wymagany jest aktualny lub pełny odpis z rejestru zastawów lub zaświadczenie wydane przez centralną informację o zastawach rejestrowych wskazujące, że dany podmiot jako zastawca określonego przedmiotu zastawu rejestrowego jest wpisany do rejestru zastawów pod daną pozycją rejestru zastawów;
- - celem wykreślenia adnotacji niezbędne jest okazanie prawomocnego postanowienia sądu o wygaśnięciu rejestru zastawów,
- - dla wykreślenia adnotacji wymagany jest odpis prawomocnego postanowienia sądu prowadzącego rejestr zastawów o wykreśleniu zastawu rejestrowego na pojeździe lub pisemnej informacji o wykreśleniu zastawu rejestrowego pod danym numerem pozycji rejestru zastawów wraz z podaniem daty wykreślenia oraz nazwy sądu, który wydał postanowienie o wykreśleniu tego zastawu.
- hak, vat:
- -wymagane jest zaświadczenia o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu;
- LPG/CNG:
- - dla dokonania adnotacji wymagany jest wyciąg ze świadectwa homologacji sposobu montażu instalacji przystosowującej pojazd o zasilania gazem, oraz faktura za montaż instalacji gazowej;
- - dla wykreślenia adnotacji wymagane jest zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym potwierdzajace demontaż instalacji gazowej.
Ponadto należy przedstawić:
- - ważną polisę OC lub inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia,
- - dowód osobisty,
- - dokumenty potwierdzające reprezentowanie osoby prawnej lub podmiotu nieposiadającego osobowości prawnej, np.: wyciąg z KRS, pełnomocnictwa.
-
4. Opłaty związane z wykonaniem usługi
17,00 zł – dodatkowa opłata w przypadku działania przez pełnomocnika lub osobę upoważnioną.
-
5. Maksymalny termin wykonania usługi
30 dni
-
6. Tryb odwoławczy
Nie ma zastosowania.
-
7. Uwagi
Po złożeniu podania, usługa realizowana jest niezwłocznie.
-
8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu
Wydział Komunikacji i Transportu
-
9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu
Jacek MALECZEK - Dyrektor
Piotr CEBULA – Z-ca Dyrektora -
10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę
1. Artur Andruszewski – Podinspektor
2. Małgorzata Berdychowska – Inspektor
3. Agnieszka Fiut – Podinspektor
4. Magdalena Gargula - Referent
5. Paulina Gniewek - Basiaga - Referent
6. Piotr Grabias – Samodzielny Referent
7. Agnieszka Jasińska - Podinspektor
8. Monika Kipczak – Samodzielny Referent
9. Sylwia Kubisz - Referent
10. Dominika Maresz – Specjalista
11. Karolina Motyka – Samodzielny Referent
12. Renata Pałka – Samodzielny Referent
13. Beata Rakowska - Podinspektor
14. Barbara Rdzawska - Inspektor
15. Jadwiga Rój – Inspektor
16. Barbara Soboń – Podinspektor
17. Przemysław Stelmach – Inspektor
18. Katarzyna Szymańska – Referent
Formularz do druku
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2024-12-09 | 09:35