Decyzja administracyjna.
Sprawy - karta usług
Grupa tematyczna: Rejestracja Pojazdów
Wyrejestrowanie pojazdu [KT-14]
-
1. Forma wykonania usługi
-
2. Podstawa prawna wykonania usługi
Art. 79 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz rozporzadzenia wykonawcze.
-
3. Wymagane dokumenty:
- wypełniony wniosek o wyrejestrowanie pojazdu, dowód wniesienia opłat oraz odpowiednio w przypadkach:
- demontażu pojazdu (kasacji):
- zaświadczenie przedsiębiorcy prowadzącego stację demontażu lub równoważny dokument wydany w innym państwie,
- oryginał dowodu własności pojazdu, o ile nastąpiła zmiana własności pojazdu,
- dowód rejestracyjny,
- kradzieży pojazdu:
- zaświadczenie Policji o zgłoszeniu faktu kradzieży bądź stosowne postanowienia dotyczące prowadzonego postępowania,
- oryginał dowodu własności pojazdu, o ile nastąpiła zmiana własności pojazdu,
- dowód rejestracyjny, o ile nie został utracony,
- oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną
- wywozu pojazdu z kraju:
- zaświadczenie o zarejestrowaniu pojazdu za granicą lub dokument potwierdzający zbycie pojazdu za granicę,
- oświadczenie,
- dowód rejestracyjny, o ile nie został przekazany nabywcy,
- trwałej i zupełnej utraty posiadania pojazdu:
- zaświadczenie o utracie posiadania pojazdu (np. w wyniku pożaru, klęski żywiołowej, itp.),
- dokument potwierdzający uiszczenie opłaty na rzecz gminy z tytułu ochrony środowiska,
- dowód rejestracyjny,
W chwili wniesienia podania należy złożyć dotychczasowe tablice rejestracyjne pojazdu, o ile nie nastąpiła ich utrata lub przekazanie.
Ponadto należy przedstawić:
- ważną polisę OC lub inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia,
- dowód osobisty,
- dokumenty potwierdzające reprezentowanie osoby prawnej lub podmiotu nieposiadającego osobowości prawnej, np.: wyciąg z KRS, pełnomocnictwa.
-
4. Opłaty związane z wykonaniem usługi
10,00 zł – za wydanie decyzji
17,00 zł - dodatkowa opłata w przypadku działkania przez pełnomocnika lub osobę upoważnioną. -
5. Maksymalny termin wykonania usługi
30 dni
-
6. Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Nowym Sączu.
Odwołania należy składać za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
-
7. Uwagi
Po złożeniu podania, usługa realizowana jest niezwłocznie.
-
8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu
Wydział Komunikacji i Transportu
-
9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu
Jacek MALECZEK - Dyrektor
Piotr CEBULA – Z-ca Dyrektora -
10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę
1. Artur Andruszewski – Podinspektor
2. Małgorzata Berdychowska – Inspektor
3. Agnieszka Fiut – Podinspektor
4. Magdalena Gargula - Referent
5. Paulina Gniewek - Basiaga - Referent
6. Piotr Grabias – Samodzielny Referent
7. Agnieszka Jasińska - Podinspektor
8. Monika Kipczak – Samodzielny Referent
9. Sylwia Kubisz - Referent
10. Dominika Maresz – Specjalista
11. Karolina Motyka – Samodzielny Referent
12. Renata Pałka – Samodzielny Referent
13. Beata Rakowska - Podinspektor
14. Barbara Rdzawska - Inspektor
15. Jadwiga Rój – Inspektor
16. Barbara Soboń – Podinspektor
17. Przemysław Stelmach – Inspektor
18. Katarzyna Szymańska – Referent
Formularz do druku
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2024-12-09 | 09:35