Decyzja administracyjna.
Sprawy - karta usług
Grupa tematyczna: Rejestracja Pojazdów
Czasowe wycofanie z ruchu pojazdu [KT-15]
-
1. Forma wykonania usługi
-
2. Podstawa prawna wykonania usługi
Art. 78a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzenia wykonawcze.
-
3. Wymagane dokumenty:
- wypełniony wniosek o czasowe wycofanie pojazdu z ruchu,
- dowód rejestracyjny,
- karta pojazdu, o ile była wydana,
- tablice rejestracyjne pojazdu,
- dowód wniesienia opłat.
Ponadto należy przedstawić:
- ważną polisę OC lub inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia,
- dowód osobisty,
- dokumenty potwierdzające reprezentowanie osoby prawnej lub podmiotu nieposiadającego osobowości prawnej, np.: wyciąg z KRS, pełnomocnictwa.
- oświadczenie, że samochód osobowy wymaga naprawy w związku z uszkodzeniem elementów nośnych konstrukcji
-
4. Opłaty związane z wykonaniem usługi:
- 80,00 zł – za wycofanie samochodu ciężarowego, przyczepy, ciągnika samochodowego, pojazdu specjalnego, autobusu - na kores 2 miesięcy lub wycofanie samochodu osobowego na okres 3 miesięcy,
- 4,00 zł za każdy miesiąc - za wycofanie pojazdu do 12 miesiąca,
- 2,00 zł za każdy miesiąc – za wycofanie od 13 do 24 miesiąca,
- 0,25 zł za każdy miesiąc – za wycofanie od 25 do 48 miesiąca.
- 17,00 zł – Dodatkowa opłata w przypadku działania przez pełnomocnika lub osobę upoważnioną.
-
5. Maksymalny termin wykonania usługi
30 dni
-
6. Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Nowym Sączu.
Odwołania należy składać za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
-
7. Uwagi
Po złożeniu podania, usługa realizowana jest niezwłocznie.
Czasowemu wycofaniu z ruchu podlegają:
- samochody ciążarowe i przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t,
- ciągniki samochodowe - pojazdy specjalne,
- autobusy
- samochody osobowe, które wymagają naprawy w związku z uszkodzeniem zasadniczych elementów nośnych konstrukcji.
-
8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu
Wydział Komunikacji i Transportu
-
9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu
Jacek Maleczek - Dyrektor
Piotr Cebula – Z-ca Dyrektora -
10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę
- Artur Andruszewski – Podinspektor
- Małgorzata Berdychowska – Inspektor
- Agnieszka Fiut – Podinspektor
- Magdalena Gargula - Referent
- Paulina Gniewek - Basiaga - Młodszy Referent
- Halina Gucwa – Inspektor
- Agnieszka Jasińska - Samodzielny Referent
- Monika Kipczak - Referent
- Sylwia Kubisz - Referent
- Dominika Maresz – Samodzielny Referent
- Karolina Motyka - Referent
- Renata Najduch - Referent
- Cecylia Potoniec – Podinspektor
- Beata Rakowska - Specjalista
- Barbara Rdzawska - Inspektor
- Jadwiga Rój – Inspektor
- Barbara Soboń – Podinspektor
- Przemysław Stelmach – Inspektor
- Katarzyna Szymańska – Młodszy Referent
Formularz do druku
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2023-01-27 | 09:22