Decyzja administracyjna.
Sprawy - karta usług
Grupa tematyczna: Rejestracja Pojazdów
Czasowe wycofanie z ruchu pojazdu [KT-15]
-
1. Forma wykonania usługi
-
2. Podstawa prawna wykonania usługi
Art. 78a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzenia wykonawcze.
-
3. Wymagane dokumenty:
- wypełniony wniosek o czasowe wycofanie pojazdu z ruchu,
- dowód rejestracyjny,
- tablice rejestracyjne pojazdu,
- dowód wniesienia opłat.
Ponadto należy przedstawić:
- ważną polisę OC lub inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia,
- dowód osobisty,
- dokumenty potwierdzające reprezentowanie osoby prawnej lub podmiotu nieposiadającego osobowości prawnej, np.: wyciąg z KRS, pełnomocnictwa.
- oświadczenie, że samochód osobowy wymaga naprawy w związku z uszkodzeniem elementów nośnych konstrukcji
-
4. Opłaty związane z wykonaniem usługi:
- 80,00 zł – za wycofanie samochodu ciężarowego, przyczepy, ciągnika samochodowego, pojazdu specjalnego, autobusu - na kores 2 miesięcy lub wycofanie samochodu osobowego na okres 3 miesięcy,
- 4,00 zł za każdy miesiąc - za wycofanie pojazdu do 12 miesiąca,
- 2,00 zł za każdy miesiąc – za wycofanie od 13 do 24 miesiąca,
- 0,25 zł za każdy miesiąc – za wycofanie od 25 do 48 miesiąca.
- 17,00 zł – dodatkowa opłata w przypadku działania przez pełnomocnika lub osobę upoważnioną.
-
5. Maksymalny termin wykonania usługi
30 dni
-
6. Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Nowym Sączu.
Odwołania należy składać za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
-
7. Uwagi
Po złożeniu podania, usługa realizowana jest niezwłocznie.
Czasowemu wycofaniu z ruchu podlegają:
- samochody ciążarowe i przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t,
- ciągniki samochodowe - pojazdy specjalne,
- autobusy
- samochody osobowe, które wymagają naprawy w związku z uszkodzeniem zasadniczych elementów nośnych konstrukcji.
-
8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu
Wydział Komunikacji i Transportu
-
9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu
Jacek Maleczek - Dyrektor
Piotr Cebula – Z-ca Dyrektora -
10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę
1. Artur Andruszewski – Podinspektor
2. Małgorzata Berdychowska – Inspektor
3. Agnieszka Fiut – Podinspektor
4. Magdalena Gargula - Referent
5. Paulina Gniewek - Basiaga - Referent
6. Piotr Grabias – Samodzielny Referent
7. Agnieszka Jasińska - Podinspektor
8. Monika Kipczak – Samodzielny Referent
9. Sylwia Kubisz - Referent
10. Dominika Maresz – Specjalista
11. Karolina Motyka – Samodzielny Referent
12. Renata Pałka – Samodzielny Referent
13. Beata Rakowska - Podinspektor
14. Barbara Rdzawska - Inspektor
15. Jadwiga Rój – Inspektor
16. Barbara Soboń – Podinspektor
17. Przemysław Stelmach – Inspektor
18. Katarzyna Szymańska – Referent
Formularz do druku
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2024-12-09 | 09:35