Sprawy - karta usług

Wydział: Komunikacja i Transport
Grupa tematyczna: Rejestracja Pojazdów

Tabliczka znamionowa zastępcza [KT-16]

  • 1. Forma wykonania usługi

    Decyzja administracyjna.

  • 2. Podstawa prawna wykonania usługi

    § 29 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. oraz rozporządzenia wykonawcze.

     

  • 3. Wymagane dokumenty:

    • wypełnione podanie o wydanie zgody na wykonanie tabliczki znamionowej zastępczej w pojeździe,
    • dowód wniesienia opłat,
    • oświadczenie właściciela składane pod odpowiedzialnością karną, w przypadku braku, utraty, zniszczenia tabliczki,
    • dowód rejestracyjny,
    • karta pojazdu, o ile była wydana.

    Ponadto należy przedstawić:

    • ważną polisę OC lub inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia,
    • dowód osobisty,
    • dokumenty potwierdzające reprezentowanie osoby prawnej lub podmiotu nieposiadającego osobowości prawnej, np.: wyciąg z KRS, pełnomocnictwa.
  • 4. Opłaty związane z wykonaniem usługi

    10,00 zł – za wydanie zgody na wykonanie tabliczki znamionowej zastępczej
    17,00 zł – Dodatkowa opłata w przypadku działania przez pełnomocnika lub osobę upoważnioną.

     

  • 5. Maksymalny termin wykonania usługi

    30 dni

  • 6. Tryb odwoławczy

    Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Nowym Sączu.

    Odwołania należy składać za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

  • 7. Uwagi

    Po złożeniu podania, usługa realizowana jest niezwłocznie.

  • 8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu

    Wydział Komunikacji i Transportu

  • 9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu

    Jacek MALECZEK - Dyrektor
    Piotr CEBULA – Z-ca Dyrektora

  • 10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę

    1. Artur Andruszewski – Podinspektor
    2. Małgorzata Berdychowska – Inspektor
    3. Agnieszka Fiut – Podinspektor
    4. Magdalena Gargula - Referent
    5. Paulina Gniewek - Basiaga - Młodszy Referent
    6. Halina Gucwa – Inspektor
    7. Agnieszka Jasińska - Samodzielny Referent 
    8. Monika Kipczak - Referent
    9. Sylwia Kubisz - Referent
    10. Dominika Maresz  – Samodzielny Referent
    11. Karolina Motyka - Referent 
    12. Renata Najduch - Referent
    13. Cecylia Potoniec – Podinspektor
    14. Beata Rakowska -  Specjalista
    15. Barbara Rdzawska - Inspektor
    16. Jadwiga Rój – Inspektor
    17. Barbara Soboń – Podinspektor
    18. Przemysław Stelmach – Inspektor
    19. Katarzyna Szymańska – Młodszy Referent

Formularz do druku

wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2022-03-25 | 14:01