Decyzja
Sprawy - karta usług
Grupa tematyczna: Ochrona środowiska i ochrona przyrody
Wydawanie zezwoleń na prowadzenie punktów zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji [ORL-28]
-
1. Forma wykonania usługi
-
2. Podstawa prawna wykonania usługi
Art. 41 ust.2 i 3 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2016, poz. 1987) w związku z art. 32 ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (t.j.Dz. U. z 2016, poz.803).
-
3. Wymagane dokumenty
Wniosek spełniający wymogi art. 42 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach + kopia umowy zawartej z przedsiębiorcą prowadzącym stację demontażu pojazdów + decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach (jeśli jest wymagana).
-
4. Opłaty związane z wykonaniem usługi
Opłata skarbowa od zezwolenia na zbieranie odpadów: 616 zł
-
5. Maksymalny termin wykonania usługi
1 miesiąc
-
6. Tryb odwoławczy
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Nowym Sączu w terminie 14 dni od daty jej doręczenia za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego.
-
7. Uwagi
Brak
-
8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu
Wydział Ochrony Środowiska Rolnictwa i Leśnictwa
Referat Ochrony Środowiska
-
9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu
Jan Opiło
-
10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę
Teresa Fałowska – Inspektor, tel. 18 41-41-635
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2020-10-09 | 15:07