Obsługa kancelaryjna Starostwa
Wykonywanie obsługi kancelaryjnej Starostwa:
- prowadzenie Kancelarii Administracyjnej Starostwa,
- przyjmowanie i rejestracja poczty wpływającej do Starostwa w systemie elektronicznym,
- obsługa frankownicy i wysyłanie codziennej poczty Starostwa,
- rejestracja wpływu rachunków i faktur,
- prowadzenie rejestru ofert przetargowych,
- prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i nagłówkowych,
- prowadzenie rejestru faksów,
- prowadzenie ewidencji obwieszczeń i ogłoszeń urzędowych oraz obsługa tablicy ogłoszeń Powiatu,
- obsługa poczty elektronicznej Starostwa,
- przyjmowanie i podział codziennej prasy,
- obsługa Punktu Informacyjnego Starostwa:
- udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących podstawowych zakresów zadań komórek organizacyjnych Starostwa oraz organów Powiatu i powiatowych jednostek organizacyjnych,
- koordynowanie bezpośredniej obsługi w zakresie załatwiania spraw przez osoby niepełnosprawne.
- obsługa filii Kancelarii Administracyjnej przy ul. Strzeleckiej 1
- dostarczanie poczty Starostwa Powiatowego przez kuriera na terenie Powiatu
Nowosądeckiego i Miasta Nowego Sącza.
Pracownicy realizujący w/w zadania
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2010-04-16 | 14:14
data publikacji: 2010-04-16 | 14:14