Obsługa kancelaryjna Starostwa

Wykonywanie obsługi kancelaryjnej Starostwa:

 

  1. prowadzenie Kancelarii Administracyjnej Starostwa,
  2. przyjmowanie i rejestracja poczty wpływającej do Starostwa w systemie elektronicznym,
  3. obsługa frankownicy i wysyłanie codziennej poczty Starostwa,
  4. rejestracja wpływu rachunków i faktur,
  5. prowadzenie rejestru ofert przetargowych,
  6. prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i nagłówkowych,
  7. prowadzenie rejestru faksów,
  8. prowadzenie ewidencji obwieszczeń i ogłoszeń urzędowych oraz obsługa tablicy ogłoszeń Powiatu,
  9. obsługa poczty elektronicznej Starostwa,
  10. przyjmowanie i podział codziennej prasy,
  11. obsługa Punktu Informacyjnego Starostwa:
    1. udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących podstawowych zakresów zadań komórek organizacyjnych Starostwa oraz organów Powiatu i powiatowych jednostek organizacyjnych,
    2. koordynowanie bezpośredniej obsługi w zakresie załatwiania spraw przez osoby niepełnosprawne.
  12. obsługa filii Kancelarii Administracyjnej przy ul. Strzeleckiej 1
  13. dostarczanie poczty Starostwa Powiatowego przez kuriera na terenie Powiatu
    Nowosądeckiego i Miasta Nowego Sącza.  

 

Pracownicy realizujący w/w zadania

 

redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2010-04-16 | 14:14