Organizacja i funkcjonowanie Starostwa

W zakresie organizacji i funkcjonowania Starostwa:

 

    1. opracowanie projektu statutu Powiatu i nowelizacji,
    2. opracowanie projektów regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy, projektów aktów prawnych Zarządu i Starosty,
    3. inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy Starostwa,
    4. wdrażanie instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
    5. opracowywanie rocznych programów działania Starostwa,
    6. koordynowanie planowania pracy Starostwa,
    7. prowadzenie rejestru upoważnień do załatwienia spraw i wydawania decyzji w imieniu Starosty,
    8. prowadzenie rejestru pełnomocnictw do załatwiania spraw w imieniu Starosty,
    9. przygotowanie i prowadzenie rejestru spraw powierzonych innym jednostkom,
    10. prowadzenie ewidencji porozumień zawieranych przez Powiat,
    11. prowadzenie rejestru umów,
    12. prowadzenie zbiorów Dzienników Ustaw, Monitorów Polskich, Dzienników Urzędowych Województwa Małopolskiego,
    13. dokonywanie analiz, sprawozdań i innych materiałów na potrzeby Rady, Zarządu i Starosty,
    14. realizacja zadań wynikających z organizacji i przeprowadzenia wyborów i referendów,
    15. udostępnianie informacji wynikających z wykonywania zadań publicznych.  

 

Lista pracowników realizujących w/w zadania

redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2008-06-26 | 09:24