Organizacja i funkcjonowanie Starostwa
W zakresie organizacji i funkcjonowania Starostwa:
- opracowanie projektu statutu Powiatu i nowelizacji,
- opracowanie projektów regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy, projektów aktów prawnych Zarządu i Starosty,
- inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy Starostwa,
- wdrażanie instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- opracowywanie rocznych programów działania Starostwa,
- koordynowanie planowania pracy Starostwa,
- prowadzenie rejestru upoważnień do załatwienia spraw i wydawania decyzji w imieniu Starosty,
- prowadzenie rejestru pełnomocnictw do załatwiania spraw w imieniu Starosty,
- przygotowanie i prowadzenie rejestru spraw powierzonych innym jednostkom,
- prowadzenie ewidencji porozumień zawieranych przez Powiat,
- prowadzenie rejestru umów,
- prowadzenie zbiorów Dzienników Ustaw, Monitorów Polskich, Dzienników Urzędowych Województwa Małopolskiego,
- dokonywanie analiz, sprawozdań i innych materiałów na potrzeby Rady, Zarządu i Starosty,
- realizacja zadań wynikających z organizacji i przeprowadzenia wyborów i referendów,
- udostępnianie informacji wynikających z wykonywania zadań publicznych.
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2008-06-26 | 09:24
data publikacji: 2008-06-26 | 09:24