Prowadzenie Kancelarii Tajnej

Do podstawowych zadań Kancelarii Tajnej należy:

 

    1. prowadzenie Kancelarii Tajnej,
    2. zapewnienie ochrony informacji niejawnych,
    3. kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji,
    4. bezpośredniego nadzoru nad obiegiem dokumentów niejawnych,
    5. udostępniania lub wydawania obiegiem dokumentów niejawnych osobom posiadającym stosowne poświadczenie bezpieczeństwa,
    6. egzekwowania zwrotu dokumentów zawierających informacje niejawne,
    7. kontroli przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania dokumentów,
    8. prowadzenia bieżącej kontroli postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, które zostały udostępnione pracownikom,
    9. wykonywanie poleceń pełnomocnika ochrony.
    10. Inne sprawy wynikające z obowiązujących przepisów prawa, merytorycznie związanych
      z zadaniami Kierownika Kancelarii Tajnej.

 

Pracownicy realizujący w/w zadania

redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2008-04-18 | 09:09