Prowadzenie Kancelarii Tajnej
Do podstawowych zadań Kancelarii Tajnej należy:
- prowadzenie Kancelarii Tajnej,
- zapewnienie ochrony informacji niejawnych,
- kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji,
- bezpośredniego nadzoru nad obiegiem dokumentów niejawnych,
- udostępniania lub wydawania obiegiem dokumentów niejawnych osobom posiadającym stosowne poświadczenie bezpieczeństwa,
- egzekwowania zwrotu dokumentów zawierających informacje niejawne,
- kontroli przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania dokumentów,
- prowadzenia bieżącej kontroli postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, które zostały udostępnione pracownikom,
- wykonywanie poleceń pełnomocnika ochrony.
- Inne sprawy wynikające z obowiązujących przepisów prawa, merytorycznie związanych
z zadaniami Kierownika Kancelarii Tajnej.
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2008-04-18 | 09:09
data publikacji: 2008-04-18 | 09:09