Sprawy administracyjno-gospodarcze

W zakresie spraw administracyjno-gospodarczych: 

 

  1. zabezpieczenie mienia Starostwa,
  2. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym, oraz konserwacją wyposażenia Starostwa,
  3. sprzątanie pomieszczeń Starostwa oraz wykonywanie prac konserwatorskich,
  4. zabezpieczenie informacji wizualnej,
  5. gospodarka lokalami biurowymi Starostwa, wynajem sali obrad i sali narad,
  6. prowadzenie spraw w zakresie remontów i bieżącej konserwacji budynków  Starostwa,
  7. opracowywanie harmonogramów pracy portierów i rozliczanie ich realizacji,
  8. przygotowywanie i ewidencjonowanie faktur za wynajem sali, dzierżawę lokali, za  wadia od przetargów,
  9. prowadzenie ewidencji wydatków w rozdziale 75020 klasyfikacji budżetowej – w  formie pisemnej i elektronicznej,
  10. prowadzenie gospodarki samochodowej Starostwa,
  11. prowadzenie dokumentacji z przeglądów technicznych budynków Starostwa,
  12. prowadzenie księgowości Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej pracowników Starostwa,
  13. prowadzenie dokumentacji wniosków na wydatkowanie środków finansowych  w rozdz.75020 klasyfikacji budżetowej,

 

Pracownicy realizujący w/w zadania

redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2008-06-26 | 09:26