Sprawy kadrowe
W zakresie spraw kadrowych:
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej zawieranych przez Starostę ponadzakładowych układów zbiorowych pracy,
- prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Starostwa i kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych powoływanych przez Starostę lub Zarząd, z wyjątkiem spraw przekazanych do właściwości innych wydziałów,
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, legitymacji ubezpieczeniowych, legitymacji służbowych oraz prowadzenie stosownych rejestrów,
- realizacja obowiązków wobec ZUS w zakresie zgłaszania osób do ubezpieczeń,
- prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących nawiązania, przebiegu, rozwiązania stosunku pracy,
- prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących rent i emerytur,
- ustalanie prawa pracowników do dodatków za wieloletnią pracę oraz do nagród jubileuszowych,
- sporządzenia sprawozdań statystycznych oraz informacji dla PFRON.
- Inne sprawy wynikające z obowiązujących przepisów prawa, merytorycznie związanych
z zadaniami zespołu.
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2008-06-26 | 09:27
data publikacji: 2008-06-26 | 09:27