Sprawy kadrowe

W zakresie spraw kadrowych:

 

    1. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej zawieranych przez Starostę ponadzakładowych układów zbiorowych pracy,
    2. prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Starostwa i kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych powoływanych przez Starostę lub Zarząd, z wyjątkiem spraw przekazanych do właściwości innych wydziałów,
    3. wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, legitymacji ubezpieczeniowych, legitymacji służbowych oraz prowadzenie stosownych rejestrów,
    4. realizacja obowiązków wobec ZUS w zakresie zgłaszania osób do ubezpieczeń,
    5. prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących nawiązania, przebiegu, rozwiązania stosunku pracy,
    6. prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących rent i emerytur,
    7. ustalanie prawa pracowników do dodatków za wieloletnią pracę oraz do nagród jubileuszowych,
    8. sporządzenia sprawozdań statystycznych oraz informacji dla PFRON.
    9. Inne sprawy wynikające z obowiązujących przepisów prawa, merytorycznie związanych
      z zadaniami zespołu.

 

Pracownicy realizujący w/w zadania

redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2008-06-26 | 09:27