Zadania Kierownika Kancelarii Tajnej

W zadań Kierownika Kancelarii Tajnej należą sprawy:

 

    1. prowadzenie Kancelarii Tajnej,
    2. zapewnienie ochrony informacji niejawnych,
    3. kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie  tych informacji,
    4. bezpośredniego nadzoru nad obiegiem dokumentów niejawnych,
    5. udostępniania lub wydawania obiegiem dokumentów niejawnych osobom  posiadającym stosowne poświadczenie bezpieczeństwa,
    6. egzekwowania zwrotu dokumentów zawierających informacje niejawne,
    7. kontroli przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania dokumentów,
    8. prowadzenia bieżącej kontroli postępowania z dokumentami zawierającymi  informacje niejawne, które zostały udostępnione pracownikom,
    9. wykonywanie poleceń pełnomocnika ochrony.

 

Lista pracowników realizujących w/w zadania

redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2008-06-26 | 09:29