Zadania w zakresie informacji publicznej

W zakresie informacji publicznej:

 

  1. realizacja zadań określonych w ustawie o dostępie do informacji publicznej,
  2. prowadzenie spraw z zakresu Biuletynu Informacji Publicznej,
  3. przygotowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych na stronę www (promocyjną) Powiatu – wprowadzanie danych, bieżący monitoring strony,
  4. przygotowywanie informacji na stronę www (urzędową) Powiatu – wprowadzanie danych, aktualizacja strony,
  5. współpraca z administratorami innych stron www w zakresie umieszczania informacji o Powiecie oraz ich aktualizacja,
  6. organizacja współpracy z mediami w zakresie przygotowywania i przekazywania informacji,
  7. aktualizacja informacji umieszczanych na stronach intranetu (m.in. dotyczących sesji Rady Powiatu),
  8. przygotowywanie informacji i materiałów promocyjnych na temat Powiatu.


Lista pracowników realizujących w/w zadania

redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2008-04-23 | 12:10