VII kadencja
Zarządzenie Nr 16/2025 Starosty Nowosądeckiego z dnia 21 lutego 2025 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 25/2023 z dnia 30 marca 2023 r. w sprawie pełnienia dyżurów całodobowych w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego w Nowym Sączu na wypadek wystąpienia sytuacji kryzysowych oraz klęsk żywiołowych na terenie Powiatu Nowosądeckiego
Na podstawie art. 4 ust. 1 pkt. 16 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 107 z późn.zm.), art. 4 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 1, art. 17 ust. 1, art. 18 ust. 2 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (t. j. Dz. U. z 2023, poz. 122 z poźn.zm ) oraz w związku z § 13 ust. 3 pkt.1 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu stanowiącego załącznik do Uchwały Rady Powiatu Nowosądeckiego nr 27/IV/2003 z dnia 30 stycznia 2003 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu zarządzam co następuje:
§ 1. Załącznik do Zarządzenia nr 25/2023 z dnia 30 marca 2023 r. tj. Wykaz pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu wyznaczonych do pełnienia całodobowych dyżurów w PCZK na wypadek wystąpienia sytuacji kryzysowych oraz klęsk żywiołowych, otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego Zarządzenia.
§ 2. Pozostałe postanowienia nie ulegają zmianie.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do zarządzenia Nr 16/2025 Starosty Nowosądeckiego z dnia 21 lutego 2025 r.
1) Baran Przemysław - Wydział Administracyjny
2) Bomba Andrzej - Wydział Budownictwa
3) Cięciwa Bogusław - Wydział Geodezji
4) Czop Małgorzata - Biuro Promocji i Wspierania Organizacji Pozarządowych
5) Englert Dariusz - Samodzielne Stanowisko Pracy ds. BHP
6) Florek Michał - Wydział Finansowy
7) Janur - Sromek Beata - Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
8) Jasińska Beata - Zespół ds. Osobowych
8) Kmak Marek - Wydział Komunikacji i Transportu
9) Kocemba Paweł - Wydział Komunikacji i Transportu
10) Koszut Karolina - Zespół ds. Kontroli i Analiz
11) Kowalczyk Rafał - Wydział Finansowy
12) Kulak Daniel - Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami
13) Kuźma Dominik - Wydział Finansowy
14) Leśniak Tomasz - Wydział Budownictwa
15) Majerski Ireneusz - Biuro Promocji i Wspierania Organizacji Pozarządowych
16) Mordarska Anna - Wydział Edukacji, Kultury i Sportu
17) Niesporek Grzegorz - Wydział Inwestycji i Rozwoju
18) Petryla Piotr - Wydział Geodezji
19) Piwowarski Adrian - Wydział Budownictwa
20) Pociecha Marcin - Wydział Geodezji
21) Rams Łukasz - Wydział Administracyjny
22) Szczecina Szymon - Wydział Komunikacji i Transportu
23) Szeliga Paweł - Powiatowy Rzecznik Praw konsumenta / Biuro Prasowe
24) Smajdor Mateusz - Wydział Budownictwa
25) Śmiech - Galeja Monika - Zespół ds. Zamówień Publicznych
26) Waśko Zbigniew - Wydział Administracyjny
Pliki do pobrania
-
treść zawiadomienia
data publikacji: 2025-03-07
data ostatniej modyfikacji: 2025-03-07 | 10:09