od 2022 roku
Zarządzenie Nr 76/2022 Starosty Nowosądeckiego z dnia 23 września 2022 r.
w sprawie powołania Zespołu do spraw elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD PUW w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu
Na podstawie art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1526) oraz § 10 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowe w Nowym Sączu, przyjętego uchwałą Nr 27/IV/2003 Zarządu Powiatu Nowosądeckiego z dnia 30 stycznia 2003 r., ze zmianami, zarządza się, co nastepuje:
§ 1. 1. Powołuje się Zespół ds. obsługi systemu EZD PUW, zwany dalej „Zespołem EZD”, którego zadaniem jest zapewnienie wdrożenia, utrzymania i rozwoju systemu EZD PUW w Starostwie, w szczególności poprzez:
1) opracowywanie i aktualizowanie niezbędnej dokumentacji;
2) przygotowywanie i wprowadzanie uregulowań wewnętrznych, związanych z wdrożeniem, funkcjonowaniem i rozwojem systemu EZD PUW;
3) opracowanie, we współpracy z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi, procedur wewnętrznych dotyczących postępowania z dokumentacją;
4) współpracę z wydziałami w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi systemu EZD PUW,
w tym opracowywanie przebiegu procesów i tworzenie elektronicznych formularzy;
5) inicjowanie i nadzorowanie testowania nowych, ergonomicznych rozwiązań elektronicznego prowadzenia spraw w systemie EZD PUW;
6) szkolenie kadry kierowniczej Urzędu i koordynatorów wydziałowych;
7) rozpatrywanie i opiniowanie wniosków o wprowadzenie zmian w systemie EZD PUW;
8) nadzorowanie działań koordynatorów wydziałowych.
2. Skład Zespołu EZD określa załącznik nr 1 do zarządzenia.
§ 2. Dyrektorzy wydziałów wskazują w swoich komórkach organizacyjnych koordynatora lub koordynatorów wydziałowych systemu EZD PUW, do zadań którego/których należy w szczególności:
1) koordynowanie realizacji zadań związanych z wdrożeniem systemu EZD PUW;
2) udzielanie wsparcia pozostałym pracownikom oraz szkolenie nowych pracowników w zakresie obsługi systemu EZD PUW i obowiązujących procedur związanych z zarządzaniem dokumentacją w Starostwie;
3) udział w testowaniu nowych funkcjonalności systemu EZD PUW;
4) bieżące monitorowanie obiegu spraw w systemie EZD PUW w zakresie koordynowanej komórki organizacyjnej Urzędu przy użyciu narzędzi i usług dostarczanych w ramach systemu;
5) inicjowanie rozwiązań mających na celu rozwój systemu EZD PUW oraz usprawnienie pracy wydziału;
6) informowanie Zespołu EZD o wszelkich nieprawidłowościach i problemach związanych z wykonywaniem czynności kancelaryjnych i dokumentowaniem przebiegu spraw załatwianych w wydziale;
7) współpraca z Zespołem EZD w zakresie udzielania niezbędnych informacji i przekazywania danych dotyczących systemu EZD PUW;
8) udział w spotkaniach organizowanych przez Zespół EZD.
§ 3. Obsługę prawną przy wdrożeniu systemu EZD PUW zapewnia Zespół Radców Prawnych w Starostwie.
§ 4. 1. Zobowiązuje się dyrektorów wydziałów Starostwa do ścisłej współpracy z Zespołem EZD w zakresie wdrożenia, funkcjonowania i rozwoju systemu EZD PUW.
2. Zobowiązuje się Informatyków Starostwa do zapewnienia wsparcia personalnego i sprzętowego przy wdrożeniu i zabezpieczeniu funkcjonowania systemu EZD PUW.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Pliki do pobrania
-
treść informacji
data ostatniej modyfikacji: 2022-09-30 | 15:25