Zespół ds. Obsługi Teleinformatycznej

Kierownik Zespołu: Łukasz ŚWIERCZEK

Kompetencje i zadania :
Do podstawowych zadań Zespołu ds. Obsługi Teleiformatycznej należy:


1) koordynacja działań z zakresu informatyzacji Starostwa oraz ochrony programów użytkowych,
2) opracowanie i realizacja planów finansowych dotyczących informatyzacji Starostwa,
3) zarządzanie technologiami informatycznymi,
4) bieżąca obsługa systemów informatycznych,
5) utrzymanie i obsługa techniczna infrastruktury informatycznej Starostwa,
6) administrowanie sieciami teleinformatycznymi,
7) administrowanie dostępem do zbiorów danych w systemach informatycznych,
8) administrowanie programami komputerowymi,
9) rozwój systemów informatycznych,
10) wdrażanie postępu technicznego w zakresie informatyzacji Starostwa,
11) prowadzenie inwestycji w zakresie infrastruktury informatycznej w Starostwie,
12) aktualizacja oprogramowania,
13) archiwizowanie danych,
14) weryfikacja i opiniowanie zakupów sprzętu komputerowego, materiałów komputerowych i oprogramowania dla Starostwa,
15) zarządzanie licencjami programów komputerowych,
16) przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi komputera, Bezpieczeństwa Sieci Teleinformatycznych i obsługi programów,
17) zabezpieczenie przestrzegania prawa autorskiego i ochrony danych osobowych, przy używaniu oprogramowania informatycznego w Starostwie,
18) nadzór informatyczny nad stronami internetowymi,
19) nadzór informatyczny nad Portalami specjalistycznymi,
20) prowadzenie ewidencji materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego w Starostwie,
21) prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego w Starostwie,
22) administrowanie zasobami telefonii komórkowej i urządzeniami przenośnymi typu tablet, w tym prowadzenie umówi i rozliczeń.

data publikacji: 2024-10-02 | 11:58
data ostatniej modyfikacji: 2024-10-02 | 12:00