Zespół ds. Obsługi Teleinformatycznej

Kierownik Zespołu: Łukasz ŚWIERCZEK

 

§ 43. Zespół do spraw Obsługi Teleinformatycznej

1. Do podstawowych zadań Zespołu należy:

1) koordynacja działań z zakresu informatyzacji Starostwa oraz ochrony programów użytkowych,

2) opracowanie i realizacja planów finansowych dotyczących informatyzacji Starostwa,

3) zarządzanie technologiami informatycznymi,

4) bieżąca obsługa systemów informatycznych,

5) utrzymanie i obsługa techniczna infrastruktury informatycznej Starostwa,

6) administrowanie sieciami teleinformatycznymi,

7) administrowanie dostępem do zbiorów danych w systemach informatycznych,

8) administrowanie programami komputerowymi,

9) rozwój systemów informatycznych,

10) wdrażanie postępu technicznego w zakresie informatyzacji Starostwa,

11) prowadzenie inwestycji w zakresie infrastruktury informatycznej w Starostwie,

12) aktualizacja oprogramowania,

13) archiwizowanie danych,

14) weryfikacja i opiniowanie zakupów sprzętu komputerowego, materiałów komputerowych i oprogramowania dla Starostwa,

15) zarządzanie licencjami programów komputerowych,

16) przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi komputera, Bezpieczeństwa Sieci Teleinformatycznych i obsługi programów,

17) zabezpieczenie przestrzegania prawa autorskiego i ochrony danych osobowych, przy używaniu oprogramowania informatycznego w Starostwie,

18) nadzór informatyczny nad stronami internetowymi,

19) nadzór informatyczny nad Portalami specjalistycznymi,

20) prowadzenie ewidencji materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego w Starostwie,

21) prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego w Starostwie,

22) administrowanie zasobami telefonii komórkowej i urządzeniami przenośnymi typu tablet,
w tym prowadzenie umów i rozliczeń.

 

2.  Inne sprawy wynikające z obowiązujących przepisów prawa, merytorycznie związanych z zadaniami Zespołu.


 

data publikacji: 2024-10-02 | 11:58
data ostatniej modyfikacji: 2025-04-23 | 13:43