Komisja Mienia i Infrastruktury

Przewodniczący Komisji:
Jan Gruca

Z-ca Przewodniczącego Komisji:
Marian Dobosz

Skład Komisji:
Janusz Cabak
Franciszek Kantor
Zdzisław Kożuch
Marek Kwiatkowski
Zofia Nika
Michał Nowak
Zygmunt Opiło
Roman Potoniec
Tomasz Skut
Józef Świgut
 

Do zadań komisji należy przygotowywanie i opiniowanie projektów uchwał Rady Powiatu, występowanie z inicjatywą uchwałodawczą, sprawowanie kontroli nad wykonywaniem uchwał Rady Powiatu i wniosków dotyczących działalności komisji, opiniowanie i rozpatrywanie spraw przekazanych komisji przez Radę Powiatu, Zarząd Powiatu lub inne komisje. 
Komisja ta powołana jest do prac związanych z gospodarowaniem mieniem Powiatu, m.in. zbywaniem i nabywaniem nieruchomości, ich wynajmem, oddawaniem w wieczyste użytkowanie etc. Komisja zajmuje się także rozwojem  i funkcjonowaniem infrastruktury powiatowej (głównie drogowej).

VII kadencja:
Plan pracy
Porządki obrad
Protokoły

VI Kadencja:
Plan pracy
Porządki obrad
Protokoły
 
V Kadencja:
Plan pracy
Porządki obrad
Protokoły
 
IV Kadencja:
Plan pracy
Porządki obrady
Protokoły
 
III Kadencja:
Plan pracy
Porządki obrady
Protokoły

redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2018-12-13 | 14:48
data ostatniej modyfikacji: 2024-09-11 | 12:33